Prednosti najema virtualne pisarne

Ob registraciji podjetja je poleg imena, vrste dejavnosti, ki jo boste opravljali, in ostalih podatkov obvezen tudi podatek o poslovnem naslovu podjetja. To je naslov, na katerem se bo izvajala predvidena dejavnost vsaj v pretežni meri. Če ima podjetje več takih lokacij, se kot poslovni naslov upošteva naslov, kjer je sedež poslovanja.

Veliko je primerov, ko podjetnik ni lastnik prostora, kjer namerava poslovati. V tem primeru mora predhodno pridobiti soglasje lastnika. Tu pa se lahko pojavijo problemi. Včasih podjetnik ne želi registrirati svojega domačega naslova hkrati kot poslovni naslov. Rešitev je virtualna pisarna. Vsak podjetnik, ne glede na to, ali je lastnik večjega ali manjšega podjetja, se lahko odloči, da najame virtualno pisarno. Ta mu omogoči številne prednosti, o katerih si lahko preberete v spodnjih vrsticah.

Kaj pravzaprav je virtualna pisarna?

Pri najemu virtualne pisarne gre za to, da za nekaj 10 evrov na mesec pridobite poslovni naslov. To vam omogočajo ponudniki tovrtsnih storitev. Ta poslovni naslov lahko potem navedete ob registraciji podjetja in kmalu za tem začnete s poslovanjem. Ponudniki vam omogočijo, da na ta naslov dobivate tudi pisma iz naslova vaše dejavnosti. Lahko ponudijo tudi možnost organiziranja sestankov v njihovih prostorih, če potrebujete to storitev.

Zakaj je virtualna pisarna dobra rešitev?

Lastnik ne želi dati dovoljenja za opravljanje dejavnosti na njegovem naslovu

Recimo, da živite v najemniškem stanovanju, pri starših ali na kakršnikoli drugi lokaciji, ki ni v vaši lasti. Lahko se zaplete pri pridobivanju dovoljenja za opravljanje dejavnosti na tem naslovu. Če tega dovoljenja ne dobite, namreč ob registraciji podjetja naslova, kjer stanujete, ne morate navesti kot poslovnega. Razlogi za zavračanje so lahko različni. Ne dovolite, da bi vas to oviralo pri odločitvi za začetek dejavnosti.

Najem virtualne pisarne je tako lahko odlična možnost, da rešite ta problem. Pridobite namreč poslovni naslov, ki ga lahko navedete ob registraciji. Dejavnost pa boste seveda še vedno lahko opravljali od doma.

virtualna pisarna v ljubljani

Na potencialne stranke naredite boljši vtis

Če stanujete na odročni lokaciji in registrirate dejavnost na njej, lahko to slabo vpliva na vaše poslovanje. Vaš naslov je namreč viden vašim potencialnim strankam. Lahko jih odvrne težje dosegljiva lokacija, zato bodo raje izbrale vašega konkurenta, ki je lociran na bolj ugodni točki.

Ne gre pa le za dostopnost. Marsikatera stranka avtomatsko podjetje, ki ima sedež na bolj elitni lokaciji, povezuje z večjo profesionalnostjo in zanesljivostjo kot tista, ki se nahajajo bolj na obrobju mest. Tako vam najem virtualne pisarne omogoča, da boste na stranke naredili dober prvi vtis. Raje se bodo odločale za vaše storitve.

Zasebnost na vašem domu

Svojo dejavnost nameravate opravljati od doma, vseeno pa vam misel, da bi ta naslov uporabili tudi kot poslovnega in bo ta vsem na očeh, ni všeč. Želite si, da dom predstavlja kraj, kjer imate vi in vaša družina mir in da tam ne sprejemate obiskov. Na tak način je tudi lažje ločevanje vašega zasebnega življenja in poslovanja.

Verjetno si ne želite, da bi vas sredi pomembnega sestanka zmotil prihod otroka ali hišnega ljubljenčka ali zvok glasbe in kričanja iz sosednjih sob. Tudi družinski člani vam bodo hvaležni, če domov ne boste pripeljali svojih strank, ampak se boste z njimi sestali na bolj primerni lokaciji.

Hkrati boste naredili tudi na stranko boljši vtis, če se sestaneta na nevtralnem območju brez motečih faktorjev. Tako boste naredili močnejši vtis, da ste vredni zaupanja. Tako se bodo stranke lažje odločile za nakup vaših storitev. Čisto nekaj drugega je namreč, če se sestaneta nekje, kjer so stalne motnje iz okolja, kot pa če srečanje predvidite na nevtralnem območju, kjer lahko v miru izmenjata pričakovanja in stališča.

Prejemanje poslovne in zasebne pošte na dva ločena naslova

Tudi to, da dobivate na isti naslov zasebna pisma za vas in druge člane družine ter pisma, ki se nanašajo le na poslovanje vašega podjetja, je lahko moteče. Lahko nekdo od družinskih članov pomotoma založi pismo in ga ne dobite pravočasno. Prav tako pa gre v tem primeru spet za to, da ne ločujete zasebnega in poslovnega življenja. Ti dve sferi se preveč prepletata. V primeru najema virtualne pisarne, boste pošto prejemali na poseben naslov, kar vam bo omogočalo striktno ločevanje poslovne in zasebne pošte. To vam bo olajšalo poslovanje.

Pri odločitvi za najem virtualne pisarne obstajata dve možnosti: po pošto lahko prihajate npr. vsak teden na naslov virtualne pisarne, ki ste jo izbrali. Če vam ponudnik to omogoča, se lahko zmenite tudi za prepošiljanje pošte direktno na vaš naslov.

Za ponudbo nas kontaktirajte na 030 641 340 ali pišite na info@virtualnapisarna.si.

Nevezanost na en naslov

V primeru odločitve za virtualno pisarno niste vezani le na en naslov. Delo lahko opravljate kjerkoli želite. Lahko delate od doma, iz kavarne, knjižnice. To je odlična možnost tudi v primeru, ko obiskujete stranke po različnih koncih Slovenije ali celo v tujini ali pa če med delom potujete. Potrebujete le prenosni računalnik in povezavo z internetom. Seveda ta možnost ni primerna za vse dejavnosti. Odvisno pač od narave vašega dela.

Z virtualno pisarno do nižjih stroškov, kot če bi se odločili za najem fizične pisarne

Podjetja so sploh v začetni fazi zelo občutljiva za vse odhodke, ki jih imajo zaradi dejavnosti. V primeru, če ne boste mogli ali želeli kot poslovnega naslova registrirati naslov, kjer živite, vam preostane le še to, da najamete fizični poslovni prostor. S tem pa seveda nastanejo ogromni stroški, saj morate poravnati mesečno najemnino ter stroške elektrike, vode in druge stroške, ki jih imate s tako pisarno.

V nasprotju s tem vam najem virtualne pisarne omogoča pridobitev poslovnega naslova le za nekaj deset evrov na mesec. Tako boste lahko prihranili več denarja in ga vložili v rast svojega podjetja.

V primeru, če ste primorani v najem fizične pisarne in boste tam opravljali dejavnost, morate predvideti še stroške bencina, ki jih boste imeli, če se boste na delo vozili na drug konec mesta in čas, ki ga boste porabili za to. Poleg tega boste verjetno morali kupiti še posebno pisarniško opremo, da vam ne bo treba stvari vsakodnevno prenašati od doma do pisarne.

virtualna pisarna

Če zaposlujete ljudi in vaša dejavnost omogoča, da delo ti opravljajo od doma, boste tudi na ta račun privarčevali s stroški, ki bi jih sicer imeli še za njihove delovne potrebščine in dodatki za prevoz na delo. Tudi nekateri zaposleni so za delo bolj motivirani, če delo lahko opravljajo od doma in si s tem sami razporejajo čas, kar jim omogoča večjo fleksibilnost. Marsikdaj so lahko odnosi med zaposlenimi tudi težavni in prinašajo še več stresa.

Seveda pa obstajajo dejavnosti, kjer ne gre brez konstantnega sodelovanja med zaposlenimi. V tem primeru seveda delo od doma ne pride v poštev.

Ste šele na začetku podjetniške poti in ne veste, kaj lahko pričakujete

Virtualna pisarna se izkaže kot dobra izbira, če se nahajate šele na začetku svoje podjetniške poti in se še uvajate v posel. Ne veste še, kako se bo vaša ideja dejansko obnesla. In ne želite zastaviti zadeve preveč na široko, ampak želite začeti postopoma. V primeru, če se bodo kasneje povečale potrebe, če boste morali razširiti dejavnost, zaposliti še kakšnega dodatnega človeka in razmisliti o pravem poslovnem prostoru, boste to še vedno lahko storili, ko boste na to pripravljeni. Za enkrat pa ne želite po nepotrebnem zapravljati denarja. Prav tako vam delo od doma ustreza, z virtualno pisarno pa si zagotovite zasebnost in poslovni prostor, ki ga boste lahko uporabili pri srečanju s (potencialnimi) strankami.

Hitra rešitev za pridobitev poslovnega prostora

V primeru, ko želite čim prej začeti z dejavnostjo, ne želite pa izgubljati časa z dolgotrajnim iskanjem čim bolj lokacijsko in cenovno ugodnega poslovnega prostora, vam najem virtualne pisarne omogoča, da se lahko v najkrajšem možnem času lotite poslovanja za najugodnejšo ceno. Večinoma vam ponudniki virtualne pisarne storitev lahko uredijo že v enem dnevu.

Za zaključek

Tako kot vsaka stvar ima tudi najem virtualne pisarne lahko svoje prednosti in pomanjkljivosti. Kaj pretehta, je odvisno od vsakega primera posebej.

Hitra, enostavna in poceni pridobitev poslovnega naslova lahko marsikateremu mlademu podjetniku olajša odločitev o pričetku poslovanja. V primeru, če ne dobite dovoljenja za opravljanje dejavnosti na želenem naslov,u je to lahko edina možnost, da sploh lahko registrirate svoje podjetje. Tudi podjetniki, ki so se že odločili za najem virtualne pisarne, imajo s tem pozitivne izkušnje in to opcijo priporočajo tudi ostalim.

Iščete izkušenega ponudnika virtualne pisarne v Ljubljani? Do uspešnega poslovanja smo pomagali že več kot 1000 podjetnikom! Kontaktirajte nas na 030 641 340 ali pišite na info@virtualnapisarna.si.