Najem fizične ali virtualne pisarne?

Oseba, ki se odloči za začetek podjetniške poti, mora pred pomembnim korakom pretehtati veliko odločitev. Med drugim se mora odločiti, katero dejavnost ali več njih bo opravljala, kako se bo podjetje imenovalo pa tudi na katerem poslovnem prostoru bo podjetje registrirano. Veliko mladih podjetnikov se odloči, da bo poslovalo kar od doma in na tistem naslovu tudi registrira podjetje.

Včasih pa to ni izvedljivo, ker se zaplete pri pridobivanju soglasja lastnikov, katerega mora podjetnik nujno dobiti, če želi registrirati podjetje na tem naslovu. V nekaterih primerih pa podjetnik enostavno želi ohraniti svojo zasebnost in svojega domačega naslova ne želi dajati vsem v vpogled. Lahko gre pri domačem naslovu tudi za zelo odročno lokacijo, ki odvrača potencialne stranke. V tem primeru ima podjetnik na razpolago dve možnosti: najame lahko poslovni prostor ali pa se odloči le za najem poslovnega naslova, poslovanje pa pri tem še vedno poteka od doma. Tej možnosti se reče tudi virtualna pisarna. Kaj od tega je boljša možnost za vas, se lahko določite na podlagi spodnje predstavitve obeh opcij.

virtualna pisarna v ljubljani

Najem fizične pisarne

Podjetnik se v tem primeru odloči za najem poslovnega prostora, kjer bo opravljal poslovanje. Ta naslov potem tudi navede pri registraciji podjetja in je posledično viden vsem, ki po spletu iščejo podatke o tem podjetju.

Boljša organiziranost ter ločevanje poslovnega in zasebnega življenja

Delo od doma ni za vsakogar. Pri tem je potrebne veliko samodiscipline. Mimogrede si naredite predolgo pavzo ali se lotite drugih opravil, to pa lahko zmoti vašo delovno naravnanost. Sploh v primer, če imate majhne otroke, vas lahko njihova prisotnost zelo ovira pri organizaciji časa, ki ga boste posvetili delovnim obveznostim. Če imate svoj poslovni prostor, lahko zasebno in poslovno življenje bolj striktno ločite. Ko ste v pisarni, delate, ko pridete domov pa se posvetite družini.

Bolj profesionalno okolje za sestanke s strankami

V primeru, če poslujete doma in tam tudi organizirate poslovna srečanja, lahko to iz vaše strani deluje neprofesionalno. Tako okolje lahko zmoti stranko. Motnje so lahko obojestranske. Obiski so moteči za člane vaše družine, družinski člani pa lahko nehote motijo vaše sestanke. V preveč domačem okolju se lahko poslovne stranke počutijo nelagodno. V primeru najema virtualne pisarne se je sicer možno dogovoriti za prostor za srečanje. Vseeno pa boste naredili boljši vtis, če boste stranke povabili v svoje prostore. Na tak način vam bodo ljudje lažje zaupali in raje sklenili posel z vami.

Ni potrebno vnaprej rezervirati sejne sobe za sestanke

V sklopu najema virtualne pisarne se lahko zmenite tudi za rezervacijo poslovnega prostora, v katerem boste imeli sestanke s strankami. Vendar pa v primeru, če imate pisarno dejansko v najemu, ni treba skrbeti, če bo termin, ki ste ga določili, razpoložljiv. Ni se vam potrebno ukvarjati z organizacijo, ampak se s stranko kadarkoli zmenite v svoji pisarni. Predstavljajte si, da se npr. stranka najavi iznenada, poslovni prostor na naslovu virtualne pisarne pa je ob dogovorjenem času že zaseden.

Več stikov z ljudmi, manjša izoliranost

Poslovanje v najeti pisarni vam omogoča vsakodnevno srečevanje z ljudmi, s katerimi delate, ter z ljudmi, ki so zaposleni v drugih podjetjih, ampak v isti stavbi. To pripomore k boljši delovni vnemi, hkrati pa lahko z njimi za pavzo skočite na kavo in izmenjate besedo ali dve. To pripomore k manjši izoliranosti. Če delo opravljate od doma, lahko začnete pogrešati socialne stike in druge ljudi. Če ste človek, ki potrebuje okoli sebe dogajanje in ljudi, vam bo lahko delo od doma kmalu postalo preveč monotono in dolgočasno. Tudi če imate pri delu doma ob sebi družinske člane, lahko začnete pogrešati stike z zunanjimi ljudmi in navezovanje novih stikov.

Najem poslovnega naslova (virtualna pisarna)

Najem virtualne pisarne podjetniku omogoča pridobitev poslovnega naslova, ki ga navede ob registraciji podjetja in je tako na spletu viden vsem. Poslovanje podjetnik še vedno opravlja od doma, mu pa storitev virtualne pisarne omogoča najem prostora za srečevanje s strankami in ločeno prejemanje pošte iz naslova poslovanja.

Hitra in enostavna pridobitev naslova podjetja

Iskanje pisarne, ki bo predstavljala dobro razmerje med ceno in lokacijo, hkrati pa bo na stranke naredila dober vtis, je lahko zamuden proces. Pobere lahko tudi veliko živcev. Tukaj se pokaže prednost najema virtualne pisarne. Prihrani vam veliko časa, poslovni naslov pa pridobite že v nekaj dneh od sklenitve dogovora. Tako se boste lahko v najkrajšem možnem času posvetili tistemu, kar je res pomembno – vaši dejavnosti.

Nizki stroški

Najem poslovnega prostora ni poceni. Najemnina pisarne, sploh če se ta nahaja na dobri lokaciji, lahko predstavlja velik izdatek za podjetje. Zraven je treba prišteti tudi tekoče stroške, ki jih mora podjetnik sproti poravnati. Sploh v primeru, ko se podjetje nahaja šele na začetku poslovne poti, so lahko ti stroški zelo obremenjujoči in zavirajo rast podjetja. Tako ne preostane veliko denarja za vlaganje v druge komponente podjetja. Sploh če po fizični pisarni (vsaj v začetku poslovanja) še ni potrebe, je smiselno prihraniti na tovrstnih stroških. Najem virtualne pisarne po drugi strani stane le nekaj deset evrov na mesec. To je lahko veliko olajšanje za podjetnikovo denarnico.

Za ponudbo nas kontaktirajte na 030 641 340 ali pišite na info@virtualnapisarna.si.

Možnost najema sejne sobe za sestanke

Kljub temu, da podjetnik v primeru najema virtualne pisarne posluje od doma, pa mu ponudnik virtualne pisarne omogoča, da na poslovnem naslovu po predhodnem dogovoru organizira sestanke s strankami. To mu zagotavlja, da nanje naredi bolj profesionalni vtis, kot če bi jih povabil domov. Na sedežu virtualne pisarne je zagotovljena zasebnost in ugleden prostor, kjer bosta lahko s stranko v miru izmenjali stališča in sklenili poslovni dogovor.

Pridobitev uglednega poslovnega naslova

Tistim, ki ne potrebujejo poslovnega prostora ali si ga ne morejo privoščiti, živijo pa na odročni lokaciji, najem virtualne pisarne omogoča boljši ugled podjetja. Podatki o naslovu podjetja so namreč na internetu dostopni vsem, zato ga bo preverila tudi vaša potencialna stranka, ki se odloča za koriščenje storitev, ki jih ponujate. Marsikdo se na podlagi poslovnega naslova na ugledni lokaciji lahko odloči, da je to podjetje bolj vredno zaupanja, bolj profesionalno in zato bo tudi v nakup blaga ali storitev lažje privolil. Poslovni naslov podjetja je pomemben faktor, zato je zelo pomembno, katerega izberete.

Poslovanje od doma, a ločeno prejemanje pošte

V primeru, če najamete virtualno pisarno, boste še vedno lahko poslovali od doma, medtem ko boste pošto prejemali na drug naslov (naslov virtualne pisarne). Pošto boste lahko prišli iskat po predhodnem dogovoru. Marsikomu to predstavlja prednost, saj ne prihaja do mešanja zasebne in poslovne pošte. Tako tudi ni možnosti, da bi vašo poslovno pošto v roke dobili drugi člani družine in jo pomotoma založili. Na tak način tudi lažje ločujete poslovno in zasebno življenje.

Večja fleksibilnost

Delo od doma vam omogoča veliko fleksibilnost pri razporejanju časa. Če npr. ugotovite, da dopoldne niste tako produktivni, se lahko dela lotite tudi zvečer ali ponoči. Če je lep dan, ga izkoristite za izlet ali pa delate na prostem. Sproti lahko postorite še gospodinjska opravila. Lažje se lahko prilagajate svojemu bioritmu in si sami določate, do kdaj boste delali in kako si boste razporedili pavze. Več časa boste lahko preživeli s člani družine, otroci vas ne bodo videli samo zvečer. Je pa pri takem načinu dela potrebna tudi velika mera samodiscipline, ki je ne premore vsak. Sami morate pretehtati oziroma preizkusiti, če to za vas predstavlja prednost ali ne.

Dodatni stroški odpadejo

Če se vsakodnevno vozite na drugo lokacijo, kjer opravljate delo, vam to lahko vzame veliko časa za pot tja in nazaj pa tudi stroškov za prevoz. V tem primeru je delo od doma in najem virtualne pisarne dobra rešitev, saj se tem stroškom popolnoma izognete. Pri delu v pisarni morate tudi investirati v pisarniški material, računalnik, tiskalnik in drugo opremo. Če pa delate od doma, lahko uporabite stvari, ki jih imate pri roki. Izognete se tudi stroškom za kosila v restavraciji, saj si lahko kosilo pripravite kar med pavzo.

Za konec

pisarna
Tako najem fizične kot virtualne pisarne se lahko pokaže kot dobra ideja. Na podlagi zgornjih točk lahko sami pretehtate, kaj je za vas bolj smiselno in ugodno, kaj vam prinaša več prednosti. V primeru, če ugotovite, da vam izbrana možnost ne ustreza, se še vedno lahko kasneje odločite za drugo varianto.

Uporabniki virtualne pisarne so zelo zadovoljni s storitvami, ki jih prinaša. Čedalje več je takih, ki se odločajo, da je to zanje najboljša možnost. Sploh iz vidika prihranka na stroških je ta ideja odlična. Mladim podjetjem lahko zelo olajša začetke podjetniške poti.

Je pa treba pri končni odločitvi upoštevati tudi to, kakšno dejavnost boste sploh opravljali. Nekatere dejavnosti lahko brez problema opravljate od doma (kot je npr. prevajanje, programiranje, izdelava spletnih strani), pri nekaterih pa je ključnega pomena vsakodnevni stik s sodelavci in delo na za to prilagojeni lokaciji.

Iščete izkušenega ponudnika virtualne pisarne v Ljubljani? Do uspešnega poslovanja smo pomagali že več kot 1000 podjetnikom! Kontaktirajte nas na 030 641 340 ali pišite na info@virtualnapisarna.si.