Virtualna pisarna za učinkovito poslovanje
V Sloveniji je vedno več mikro podjetij z enim zaposlenim. Veliko teh podjetij ima sedež podjetja v večstanovanjskih objektih, po navadi kar na domačem naslovu ustanovitelja. Ravno v teh, večstanovanjskih objektih lahko pride do težav z uporabnim dovoljenjem. Za mnoge je neprijetno tudi, kadar jih stranke ali poslovni partnerji obiščejo na domačem naslovu. Morda želite poslovno pošto prejemati na drug naslov? Idealna in ugodna rešitev teh težav je virtualna pisarna.
5 glavnih razlogov za najem virtualne pisarne:
- Stranke ali poslovni partnerji vas ne obiskujejo na domu
- Prejemanje poslovne pošte na drug naslov
- Sedež podjetja na dostopni lokaciji (Ljubljana, Kunaverjeva ulica 9)
- Možnost občasnega najema sejne sobe
- Poskrbljeno je za uporabno dovoljenje
Virtualna pisarna vam pomaga zmanjšati stroške podjetja!
Ravno zaradi zgoraj naštetih razlogov se podjetniki po navadi odločajo za najem običajne oziroma fizične pisarne. Ta rešitev pa ni ravno ugodna. Še posebej, če upoštevamo, da večina teh podjetnikov lahko delo opravlja doma. Najem virtualne pisarne pri nas pa vam omogoča ugodnejšo rešitev, saj delo opravljate doma, sedež podjetja pa imate na drugem naslovu.
Zakaj se odločiti za najem virtualne pisarne pri nas?
Glavni razlog je zagotovo ugodna cena (cenik storitev). Vendar pa kljub ugodnim cenam našim strankam zagotavljamo storitve na najvišjem nivoju. Imamo namreč izkušeno ekipo, ki bo vsak dan poskrbela za to, da bo vaše virtualno poslovanje potekalo brez težav. Imamo že preko 8 let izkušenj in več kot 1000 zadovoljnih strank, ki lahko potrdijo, da storitve opravljamo z odliko.
Kako poteka sprememba sedeža podjetja?
Izvedbo celotnega postopka prepustite nam, vi pa se raje osredotočite na druge, za vaše podjetje bolj pomembne, zadeve. Zagotavljamo vam, da boste lahko sedež vašega podjetja spremenili že v 24 urah od poslanega povpraševanja!
Želite, da vam predstavimo celotno paleto naših storitev?
Želite, da vam predstavimo celotno paleto naših storitev?