Sedež podjetja lahko prijavite na poljubnem naslovu
Tudi sedež podjetja odloča o tem, kakšen ugled boste uživali med svojo ciljno publiko. Poslovni partnerji vas bodo obravnavali drugače, če imate podjetje v poslovni coni kakšnega večjega mesta, kot pa če za sedež podjetja uporabljate kar svoj domači naslov ali kakšno odročno lokacijo. Navsezadnje pa eleganten in prepoznaven naslov lepo izgleda na promocijskem materialu in na tiskovinah, s katerimi se predstavljamo na trgu. Vse to so le nekateri izmed razlogov, zakaj je pametno skrbno izbrati dober naslov za sedež podjetja.
Razmislek o naslovu za sedež podjetja je relevanten zato, ker je možno skoraj poljubno izbrati naslov, ki ga uporabimo za sedež. Obstajajo seveda določene zahteve, ki pa jim ni težko ugoditi. Podjetniki pogosto niti ne vedo, da je možno najti odlične rešitve na tem področju, kar kasneje močno pomaga pri poslovanju.
Kaj mora imeti naslov za sedež podjetja?
Sedež podjetja je bolj kot ne formalnost, tu ni kakšnih konkretnih zahtev, ki bi bile vezane na samo dejavnost oziroma poslovanje podjetja. To pomeni, da ima lahko podjetje svoje poslovne prostore na drugi lokaciji, pravzaprav lahko svojo dejavnost opravlja v celoti drugod, na izbranem naslovu pa ima le sedež. Niti ni nujno, da smo na naslovu sedeža dejansko prisotni.
Sedež podjetja mora biti na naslovu, kjer lahko sprejemamo pošto. To bo namreč naslov, kamor bodo naslovljene pošiljke državnih služb in drugih pošiljateljev, ki pridobivajo podatke o podjetju iz javnih evidenc. Pri poslovanju svojim strankam in partnerjem seveda lahko damo drug naslov, a na svojem sedežu moramo imeti možnost sprejemanja pošte.
Samoumevno je, da moramo imeti za uporabo določenega naslova za sedež podjetja tudi ustrezno dovoljenje. Potrebujemo soglasje lastnika, pa tudi soglasje drugih uporabnikov, če gre za stavbo z več enotami in uporabniki. Ni pa posebnih zahtev, ki bi bile vezane na samo dejavnost in poslovanje podjetja.
Kako najti dober naslov za sedež podjetja?
Večinoma podjetniki prijavijo podjetje na naslovu svojih poslovnih prostorov, pogosto kar na domačem naslovu. Prav tako so sedež podjetja pogosto kakšne delavnice, garaže, včasih celo skladišča, kjer podjetje opravlja svojo dejavnost. A ker izbira naslova za sedež podjetja ne postavlja kakšnih posebnih zahtev te vrste, ni nujno, da smo na tem naslovu dejansko prisotni.
Zato se je razvila ponudba tako imenovanih virtualnih pisarn, kjer dobimo možnost souporabe poslovnega naslova na ugodni lokaciji. To so storitve, ki jih nudijo ponudniki rešitev za podjetnike – pogosto tudi v večjem paketu. Virtualna pisarna omogoča izbiro ugodnega poslovnega naslova, kjer lahko prijavimo sedež podjetja.
Prednosti dobrega naslova za sedež podjetja
Ta ponudba nam omogoča prijavo sedeža podjetja na uglednem naslovu, kjer lahko včasih koristimo tudi druge storitve. A že takoj dobimo ugleden poslovni naslov, s katerim se predstavljamo partnerjem, strankam in trgu. Lažje konkuriramo drugim podjetjem, sploh na začetku svoje poslovne poti. Takoj dobimo določeno legitimnost, o kateri priča naslov v poslovni coni večjega mesta. Ponudba virtualnih pisarn pa pogosto omogoča, da sedež podjetja uporabljamo tudi za sestanke in celo za uporabo pisarne po bistveno ugodnejši ceni, kot bi jo plačevali za najem poslovnih prostorov.