Virtualna pisarna ni zdravilo za vse pisarniške težave, vendar obstaja kar nekaj dobrih razlogov, zakaj se odločiti za najem.
Ena izmed najboljših prednosti je, da imate s pomočjo virtualne pisarne lahko naslov podjetja prijavljen na lokaciji, ki ji bodo stranke bolj zaupale. Poglejmo si primer: če imate pisarno locirano v manjšem kraju, boste najverjetneje pridobili več strank, če bo naslov vašega podjetja v večjem kraju, na primer v Ljubljani. In še drug primer: če stopate na hrvaški trg, je virtualna pisarna z naslovom na Hrvaškem popolna rešitev.
Poglejmo si še nekaj preostalih ključnih prednosti.
1.) Prestižen naslov – za prejemanje poštnih pošiljk dobite prestižnejši naslov podjetja.
2.) Enostavnost – ni se vam potrebno ukvarjati z iskanjem in najemanjem dragih prostorov.
3.) Hitrost – naslov lahko pridobite hitro in enostavno, prav tako pa ga lahko hitro zapustite, če se odločite za drugačen način poslovanja.
4.) Privarčujete – za pisarno imate minimalne stroške, poleg tega pa skoraj brezplačno dobite osebno tajnico, ki bo sprejemala navadne in priporočene pošiljke.
5.) Strokovnost – virtualno pisarno pri istem ponudniku koristi več oseb naenkrat, zato mora za njih skrbeti usposobljeno osebje, zato vam ni potrebno skrbeti, če bo na primer vaša tajnica odsotna zaradi bolezni ali drugih razlogov. To je problem, ki ga bo rešil ponudnik.
6.) Prostor za sestanke – če potrebujete prostor za sestanke, lahko vaše stranke in partnerje občasno sprejemate na naslovu, kjer imate virtualno pisarno.
7.) Ste okolju prijazni – delate lahko od doma, potujete pa samo, kadar je potrebno.
8.) Startupom prijazen način, da se spoznajo s podjetništvom – virtualna pisarna je krasen način za začetek poslovanja. Preizkusite vaš trg, preden se lotite večjih investicij.
9.) Lahko potujete – Ker imate v virtualni pisarni svojo tajnico, ki skrbi za prispele pošiljke, lahko lažje potujete brez skrbi.