Vodenje svoje ekipe na daljavo je eden največjih izzivov, ki vas lahko doleti. Če ste službeno dalj časa odsotni ali pa vaš posel sploh ne dopušča, da bi vodili podjetje z domače pisarne, potem morate znati izvrševati kup zapletenih nalog, da bodo stvari nemoteno potekale naprej. Kako voditi podjetje na daljavo?
Sestanki
Včasih je bil prihod na sestanek nuja. Drugače ni šlo. Žal se posledice kažejo v višjih stroških, zaradi potovanja, nastanitev, hrane in drugih obremenitev in v izgubljenem času. Nekaj osnovnih stvari je pred dvema desetletjema poskusil rešiti telefon, a za malenkost bolj zapletena srečanja žal ni bil dovolj. Danes je za sestanke dovolj osebni računalnik ali kar tablica, sestanek pa lahko opravite kar doma, v hotelu ali celo v taksiju. Tukaj ne govorimo le o videokonferencah, to so že stalnica več kot desetletje.
Veliko večja novost, ki žal ni dobila toliko pozornosti, kot bi jo morala, so orodja za računalnike in tablice, ki omogočajo, da se lahko hkrati gledamo in oblikujemo iste dokumente, načrte, prezentacije in podobno. Poleg tega danes ne potrebujemo več Wifi-ja, kot bi ga potrebovali pred petimi leti. Ponudniki mobilnih signalov imajo ponudbi že tako velike prenose podatkov, da se nam praktično ni potrebno več obremenjevati, kje se bomo priključili v video-konferenco.
Pošta
Kljub vsej tej tehnologiji, ki nam omogoča skupinsko delo na daljavo, pa so obvezni del poslovanja pisma, ki še vedno na dom prihajajo na klasičen načina. Papirologije je veliko več, kot bi jo danes zares potrebovali, a žal država in zakonodaja ne more dohajati razvoja tehnologije. Zato razne pomembne račune in dokumente še vedno prinašajo pismonoše. Če poslujemo na daljavo, je to lahko težava, saj vsa pošta pride na naš poslovni naslov, torej moramo imeti nekoga, ki bi za nas to pošto prevzel in posredoval nam. Pravzaprav je to storitev, ki jo omogoča virtualna pisarna. Svoj poslovni naslov lahko prijavite na virtualni pisarni in ostanete brez skrbi za vso pošto, ki prispe. Za virtualno pisarno skrbijo usposobljeni ljudje, ki namesto vas prevzamejo pošto in jo na vašo željo tudi fotokopirajo in pošljejo po e-pošti. Prav tako to lahko storijo za priporočeno pošto, če to želite in pravno dovolite. Ker so zaposleni v pisarni vedno prisotni, bo pošta takoj prevzeta in poslana na vaš e-poštni naslov, ko jo bo prinesel pismonoša.