Ponudba tiskalnikov je v današnjih časih izjemno velika in raznolika, prav zato se kupec lahko znajde v dilemi, ko se odloča za nakup nova multifunkcijske naprave. Prav zato je dobro, da informacije išče na različnih koncih, da se pogovori z različnimi svetovalci in si na koncu izdela jasno sliko o tem, kaj potrebuje in išče. Razpon tega, kar se na trgu lahko dobi, je širok. Od osnovne naprave, ki omogoča najosnovnejše funkcije do tega, da se lahko kupec odloči za uv tiskalnik, ki predstavlja pravo revolucijo na področju tiskanja, saj nudi tisk ne zgolj na najrazličnejše dimenzije papirja, ampak tudi na številne druge materiale kot so steklo, plastika, kovina in podobno.
UV tiskalnik za najzahtevnejše uporabnike
Kot smo torej že omenili, za večino uporabnikov zadošča standardni tip tiskalnika, je pa zato UV tiskalnik res vsestranski in zagotavlja izjemne rezultate, zato je vsekakor dobra naložba, če podjetje take funkcije potrebuje.
UV tiskalnik omogoča, da je tudi tiskanje na najrazličnejše materiale obstojno in kakovostno, saj so barve prilagojene podlagi. Nekateri materiali so lahko brez težav izpostavljeni tudi zunanjim vremenskim pogojem, pa to ne vpliva na nanos barve. Velikokrat se priporoča, da v primeru tiskanja na nebelo podlago, se to podlago najprej prebarva z belim črnilom. To omogoči boljši nanos naknadno nanešen barve in tudi barve tako pridejo bolj do izraza.
Zakaj naj bi torej podjetje potrebovalo UV tiskalnik? Uv tisk se najpogosteje uporablja za inovativne načine predstavljanja podjetja. Tako v primeru odtisnjenega logotipa na raznih predmetih, ki se jih strankam na dot darilo omogoča, da se glas o podjetju širi tudi med druge ljudi. Na tak način je poskrbljeno za učinkovito promocijo.
Recimo, da se podjetje odloči, da bo v božičnem času zveste stranke ali poslovne partnerje obdarilo. Lahko jim podari pisalo, majico, kapo ali kaj podobnega. Na darilu pa je odtisnjen logotip podjetja. Tako imata prednosti oba; podjetje, ki je darilo poklonilo, in oseba, ki ga je dobila.