Kljub dobrim namenom se nam lahko marsikdaj zgodi, da delo ne poteka tako, kot smo si zadali, in posledično ne izpolnimo vseh zastavljenih ciljev. Predstavljamo vam nekaj spletnih orodij, s katerimi bo organizacija dela lažje, delovna produktivnost pa boljša.
Asana
Program Asana je uporaben za načrtovanje dolgoročnih in kratkoročnih ciljev. Omogoča vam razporeditev dejavnosti glede na vaše lastne prioritete. Preko njega lahko poteka tudi komunikacija med člani ekipe. Na tak način ne boste pozabili na pomembna opravila.
Calendly
Orodje, ki vam omogoča lažje načrtovanje sestankov. Po datumih in urah označite, kdaj ste še prosti in na tak način lahko tudi poslovni partnerji, ki bi se želeli dobiti z vami, to vidijo in vam predlagajo termin za sestanek, ki obema ustreza.
Clearbit
Z njim boste prihranili čas, ki ga preživite na elektronski pošti. Orodje ponuja vpogled v informacije o ljudeh, od katerih ste prejeli sporočila.
Office 365
Omogoča izmenjavo dokumentov med vsemi člani ekipe. Na tak način ni treba skrbeti glede tega, da bi popravljali napačno verzijo dokumenta. Orodje je uporabno tako v interne namene kot tudi pri komunikaciji med podjetjem in strankami. Pripomore k izboljšanju produktivnosti.
Vsi vemo, da med delom mimogrede zasledimo kakšno zanimivo objavo in s tem, ko odpremo video, sliko ali preberemo članek, to zmoti naš delovni proces. Orodje Pocket nam omogoča, da zanimive objave enostavno shranimo na eno mesto in jih pregledamo kasneje, med odmorom.
Productive
Gre za aplikacijo na iPhone, preko katere določite dnevne, tedenske in mesečne obveznosti oziroma opravke, izberete čas v dnevu in pogostost ter vključite opomnike. To je odličen način, ki vas opomni, katere naloge naj bi naredili ob določenem času v dnevu.
RescueTime
Omogoča pregled nad tem, kako ste zapravili čas na računalniku, na katerih straneh ste se zadrževali. Na tak način lahko ugotovite, na katerih straneh zapravite največ časa in po potrebi optimizirate svoj čas. To poveča delovno produktivnost.
Trello
Je eno od orodij za projektni management. Lahko kategorizirate in razvrstite opravila. Na tak način ste bolj organizirani in fokusirani, kar izboljša produktivnost. Lahko tudi označite pri posameznih aktivnostih sodelavce, ki so za njih zadolženi, da jih opomnite na njihove naloge. Tako lahko projekt poteka po začrtanem urniku.
Vir: business.com