Skrivnosti, kako lahko prihranite pri poslovanju od doma

Danes poslovanje od doma ni več noben problem. Z napredkom tehnologije in razvojem interneta je za poslovanje večinoma dovolj to, da imate računalnik in povezavo do interneta. Tako lahko večino nalog, vezano na vašo podjetniško dejavnost, opravite kar iz zavetja svojega doma. Tako kot je v vseh podjetniških dejavnostih pomembno, da oklestite nepotrebne stroške, je tako tudi pri poslovanju od doma. Kaj lahko sami naredite na tem področju?

Ne pretiravajte pri opremi domače pisarne

Veliko podjetnikov se tako zagreje za idejo o domači pisarni, da jo želijo urediti po najnovejših trendih in da bo zgledala res profesionalno. Vendar pa se vam resnično ne splača preveč vlagati v to področje. Pomembno je, da imate osnovno opremo, ki jo potrebujete za poslovanje, torej delovno površino, računalnik, tiskalnik in pisarniške potrebščine. Vse ostalo je nepotrebna izguba denarja. Raje ga vložite kam drugam.

Preden kupite opremo, se pozanimajte pri različnih ponudnikih

Ko kupujete opremo za vaše poslovanje, se ne zaletite prehitro. Najprej ugotovite, kaj točno potrebujete, potem pa najdite čim več ponudnikov, ki vam lahko ta artikel zagotovijo. Primerjajte med sabo kakovost in ceno različnih izdelkov. Nato pa se odločite za nakup tistega, ki vam omogoča največ za čim nižjo ceno. Presenečeni boste, koliko lahko privarčujete na ta račun.

Zaposlite ljudi, ki bodo delo opravljali od doma

S tem, ko se vaše podjetje razvija, boste prej ali slej naleteli na potrebo po zaposlovanju. Tudi na tem področju se da privarčevati. Odločite se za zaposlitev ljudi, ki bodo delo opravljali od doma. To pomeni, da ne boste imeli skrbi in stroškov s tem, da bi jim zagotovili delovno površino in potrebno opremo za opravljanje dela. Poleg tega pa jim ne bo treba kriti stroškov prevoza na delo in malice. Delo od doma je po drugi strani na kožo pisano tudi številnim ljudem, ki bodo rade volje sprejeli to možnost.

Poslujte brez papirja

Mogoče se vam zdi to, da tu pa tam kaj natisnete, nepomemben strošek. Vendar pa se splača vsakokrat pomisliti, če je res nujno, da določen dokument natisnete. Veliko poslovanja lahko opraviti brez papirja. Ko npr. izdajate račune, se vam veliko bolj splača, da jih ne natisnete in pošljete po klasični pošti, ampak jih naslovniku posredujete po elektronski pošti ali drugih podobnih kanalih. Tudi večino drugega poslovanja, evidentiranja odhodkov, poročanja lahko opravite brez potrebe po tiskanju. Izkoristite te možnosti.

Bodite varčni pri tiskanju

Če se že odločite, da morate določeno stvar natisniti, potem to naredite tako, da uporabite možnost obojestranskega tiskanja. Da bi privarčevali na črnilu, izberite ekonomični način tiskanja. Poleg tega se lahko za bolj varčno izkaže čim manjša in čim ožja pisava v Wordu. Če si to lahko privoščite, lahko dve elektronski strani natisnete na eno tiskano.

Načrtujte internetni marketing

Marketing lahko predstavlja pomembno področje uhajanja denarja. Prav zato vam svetujemo, da se ga v čim večji meri lotite na brezplačen način. To lahko storite tako, da svoje storitve oglašujete prek svoje spletne strani, da pišete blog, oglašujete na socialnih omrežjih in podobno. Po drugi strani je internet danes najbolj učinkovito orodje oglaševanja, tako da imate dvojne prednosti.

Spodbujajte širjenje informacij o vaši dejavnosti od ust do ust

Drugi način poceni marketinga je spodbujanje zadovoljnih strank, da bodo svoje izkušnje delile z drugimi in vas priporočile drugim. Ena od opcij je, da bo stranka, ki bo k vam pripeljala novega kupca, deležna določenih ugodnosti. Spodbujajte stranke, da delijo mnenja na vašem profilu na družabnih omrežjih.

Naredite finančni načrt

Če ne boste imeli na področju odhodkov nobenega plana in smernic, se vam lahko hitro zgodi, da boste začeli z denarjem ravnati neracionalno. Naredite nek načrt glede vašega poslovanja; kateri odhodki so bistveni, katerim izdatkom se lahko izognete. Določite tudi neko okvirno vsoto, ki jo boste zapravili na mesečni ravni za poslovne zadeve. Skušajte se tega načrta čim bolj držati.

Kupite rabljeno opremo

Že na začetku članka smo omenili, da je pametno, da najdete čim več ponudnikov opreme, ki jo potrebujete za svoje poslovanje. na tak način boste lahko izbrali najbolj ugodno možnost. Kot dobra ideja pa se lahko izkaže tudi to, da se odločite za nakup rabljene opreme. Oprema je lahko v odličnem stanju in zelo malo rabljena, pa jo boste dobili po znatno nižji ceni.

Načrtujte dolgoročne zaposlitve

Zaposlovanje podjetje veliko stane. Ko zaposlite novo osebo, jo morate nekaj časa uvajati v delo, preden bo sposobna delo opravljati samostojno in dobro. Prav zato je smiselno, da delate na tem, da ljudi v podjetju zaposlite na dolgi rok. Bodite tudi pozorni, preden nekoga zaposlite. Zaposlite čim bolj nadarjene, izkušene in motivirane ljudi. Po drugi strani se pozanimajte, če imajo v vašem podjetju namen ostati dlje časa.