Ena izmed obveznosti, s katero so soočeni podjetniki že takoj ob ustanovitvi podjetja, je določitev poslovnega naslova oziroma sedeža za svoje podjetje. Ta odločitev seveda ni trivialna – naslov lahko močno odloča o poslovanju podjetja in odnosu s strankami, poleg tega pa odločitev za naslov ni lahka tudi z vidika možnosti, ki so na voljo. Včasih je izbira logična, na primer, če ima podjetje že lastne prostore, a pri večini samostojnih podjetnikov in malih podjetij ni tako. V poštev sicer pride najem prostorov, ki pa za večino podjetnikov v tej fazi predstavlja prevelik finančni zalogaj, tako da so bolj priljubljene druge rešitve – uporaba domačega naslova ali pa virtualna pisarna.
Izbira domačega naslova pride vsekakor takoj na misel tistim podjetnikom, ki želijo to formalnost opraviti hitro, brez stroškov in s čim manj dela. A izkaže se, da tu ni mogoče najti optimalnih rešitev. Uporaba domačega naslova za poslovni naslov je seveda možna, a določena z različnimi omejitvami in zahtevami. Ta rešitev pride v poštev le za tiste podjetnike, ki opravljajo tihe dejavnosti, seveda pa ne za tiste, ki potrebujejo prostore za proizvodnjo in podobne aktivnosti. Pri registraciji podjetja na domačem naslovu je treba poskrbeti tudi za uporabno dovoljenje, kot tudi za privoljenje sosedov, če gre za večstanovanjsko zgradbo.
Tudi uporaba domačega naslova torej zahteva nekaj dela, kar pa je zaradi nižjih stroškov v nekaterih primerih boljši kompromis kot uporabe drugih rešitev, kakršna je virtualna pisarna. A zgolj primerjava stroškov in postopka registracije je nezadostna za premišljeno odločitev. Treba je upoštevati tudi dolgoročne posledice, ki pri domačem naslovu niso vedno najboljše – domači naslovi večinoma niso v poslovnih središčih ali večjih mestih, prostori niso primerni za sprejemanje strank in partnerjev, morda težave povzroča tudi sprejemanje pošte … V tem oziru je virtualna pisarna kljub malenkost višjim stroškom boljša izbira, kar pa je na koncu vedno odvisno od konkretnega primera.