Popolno poslovanje v navidezni pisarni

Sodobna rešitev za vse, ki bi poslovali, vendar dejansko ne potrebujete prave pisarne, se imenuje virtualna pisarna.

Ta je primerna za vse, ki:
– delate doma ali na terenu
– želite ločiti zasebni naslov od naslova podjetja (ker ne želite nenapovedanih obiskov strank na domu),
– denar za najem oziroma nakup poslovnega prostora raje vložite drugam,
– se želite izogniti pridobivanju soglasja (npr. sosedov) za registracijo podjetja.

Kako je videti virtualna pisarna?

To je pisarna, ki je v bistvu ni. Oziroma imate pisarno, kakršno si želite, na primer kar v svoji dnevni sobi ali na terenu, v lokalu, knjižnici. Gre tako rekoč za poslovni naslov, na katerem registrirate svoje podjetje. So ponudniki, pri katerih lahko virtualno pisarno najamete in ki za vas hkrati, poleg prepošiljanja prejete pošte, poskrbijo še druge storitve. Na primer za sprejemanje in posredovanje klicev in faksov ter vam celo ponudijo v uporabo prostore za sestankovanje.

Prednost tega, da se naslov podjetja razlikuje od vašega zasebnega naslova, je tudi v zaupanju strank. Če živite v manjšem kraju in imate poslovni naslov v večjem mestu, boste zagotovo pridobili več strank prav na račun zaupanja. Če boste s storitvami ali izdelki nastopili na tujem trgu, ni treba najeti pravega poslovnega prostora – najamete lahko le virtualno pisarno. To je veliko ceneje in enostavneje, kot plačevati najemnino za drage prostore. In še hitreje je, saj lahko virtualno pisarno tako hitro kot jo najamete, tudi zapustite. Te, vse bolj priljubljene pisarne imajo resnično minimalne stroške. Še posebej, če pomislite, da s pisarno vred dobite tudi osebno tajnico, ki skrbi za vašo pošto.

Virtualna pisarna je prava poteza za začetek poslovanja. Namreč, brez večjih začetnih investicij lahko najprej preizkusite, ali bo vaše poslovanje zares uspelo, ste se podali na pravo pot in ali se bo podjetje tudi uveljavilo na trgu.