Nekaj uporabnih orodij za lažjo organizacijo dela na daljavo

Zaradi razvoja tehnologije je čedalje več ljudem omogočeno, da lahko delo opravljajo doma ali na kateri drugi lokaciji, saj za opravljanje le-tega potrebujejo le računalnik in dostop do interneta. Delo izven klasične pisarne s sabo prinaša določene posebnosti in izzive. Da bi lažje organizirali tako delo kot komunikacijo med vami in zaposlenimi, vam priporočamo naslednje spletne strani in aplikacije, s katerimi si lahko olajšate celoten proces.

Pomembno je, da izberete take aplikacije, ki vam bodo kar najbolj v pomoč pri načinu dela, ki ga opravljate. Želite najti lokacije, kjer bi lahko učinkovito opravljali delo? Iščete orodje, preko katerega boste izmenjevali dokumente s svojimi sodelavci? Potrebujete določeno spletno orodje, s katerim boste načrtovali opravila in postavili roke, do katerih morajo biti opravljena? Bi radi hkrati čim bolj zajezili vse motnje, ki vas ovirajo pri opravljanju dela in kar najbolj optimalno organizirali čas, ki ste ga določili za opravljanje dela? Odgovore najdete v spodnjih ostavkih.

Workfrom

Delo od doma je sicer nekaj časa lahko privlačno, vendar pa si boste verjetno slej kot prej želeli zamenjati lokacijo in po možnosti prebiti čas v bližini drugih ljudi. V tem primeru vam lahko pride prav orodje Workfrom, preko katerega boste lahko našli ustrezno lokacijo za delo na daljavo v 1.250 mestih po svetu. Na tak način boste lažje našli točke, kjer je na voljo wi-fi. Priporočila obsegajo kavarne, coworking prostore in razne druge družabne lokacije.

Wi-fi zemljevid

Če vam je bolj kot to, da bi si delovni prostor delili z drugimi osebami, kot je to v primeru kavarn in skupnih poslovnih prostorov, všeč ideja, da bi imeli pri delu mir in bi delali nekje na prostem, lahko uporabite orodje Wi-fi zemljevid. Ta vam omogoča, da si ogledate nabor lokacij na prostem, kjer je omogočena povezava z internetom.

Dropbox

Dropbox je nepogrešljiv pripomoček za izmenjavo raznih datotek in podatkov med vodji in zaposlenimi. Osnovna storitev je brezplačna. V primeru pa, če želite povečati kapaciteto shrambe, morate prostor dokupiti. Poleg Dropboxa obstajajo tudi druge podobne storitve kot sta na primer OneDrive in iCloud.

Asana

Pri delu na daljavo sta pomembni komponenti organizacija časa ter izdelava seznamov opravil, ki jih je treba izvesti. Prvotno je bilo to spletno orodje načrtovano za velika in majhna podjetja, vendar pa se dobro obnese tudi v primeru virtualne komunikacije med zaposlenimi in organizaciji samega delovnega procesa. Osnovna verzija je brezplačna in omogoča organizacijo projektov in posameznih opravil. Na tak način ste vedno na tekočem, v kateri fazi ste z opravljanjem dela. Preko nje lahko nastavite tudi opomnike za nujne opravke. Celotna baza je lahko na razpolago večjemu krogu ljudi. Odvisno od tega, komu dovolite, da dostopa do teh podatkov.

NowDoThis

Ko govorimo o načrtovanju obveznosti, se lahko Asana izkaže kot preveč kompleksna za uporabo. Če imate opravka le z enim ali dvema projektoma in je sam delovni proces enostavnejši, potem bo za vas boljša izbira aplikacija NowDoThis. Gre za enostavnejši program. Še posebej je uporabna, ko želite izločiti nepotrebne postopke in ostati fokusirani ter opraviti delo, kolikor hitro je možno.

Noisli

Če ne želite delati v skupnih prostorih z drugimi ali v kavarnah, si boste mogoče vseeno zaželeli, da ne bi delali v tišini, ampak ob prijetnih zvokih, ki vas hkrati ne bi motili pri delu. To si lahko zagotovite z aplikacijo Noisli, ki za opravljanje dela ne predstavlja motnje, vseeno pa lahko poslušate zvoke narave in podobno.

Calmly writer

Eden od izzivov dela na daljavo je ta, kako ohranjati koncentracijo med delom, glede na to, da ni tam nikogar, ki bi vas nadziral. Aplikacija vam omogoča, da ostanete zbrani pri delu in da vas pri tem ne motijo razne zunanje okoliščine.

RescueTime

Delo na daljavo pomeni, da nimate fiksnega časa, kdaj začnete in kdaj končate z delom. Prav zato pa je koristna ta aplikacija, saj meri, koliko časa ste preživeli na določeni spletni strani. Na tak način dobite pregled nad tem, koliko časa ste bili dejansko produktivni in koliko časa ste porabili za spletne strani, ki ne sodijo v sklop dela. Na tak način si lažje postavite smernice za vnaprej. Podobne prednosti vam ponuja tudi aplikacija FocusBooster.

 Qi-Infinity 35.000 mAh baterija

Poleg vseh naštetih aplikacij je priporočljivo, da si omislite tudi to prenosno baterijo, ki vam bo omogočala polnjenje prenosnega računalnika takrat, ko nimate dostopa do elektrike. Na tak način ne boste izgubljali časa po nepotrebnem pri tem, da boste razmišljali, koliko je polna baterija in na kakšen način jo boste napolnili.

Vir: fieldguide.gizmodo.com