Mini mobilna blagajna – kako jo aktiviramo?

Mini mobilna blagajna je ena od možnosti elektronskega izdajanja računov. Storitev je mogoče na tablico ali pametni telefon prenesti kot aplikacijo FURS mini blagajna.

Namestitev digitalnega potrdila

Za uporabo mobilne blagajne morate imeti nameščeno digitalno potrdilo. To vam zagotavlja, da boste elektronsko podpisali vsak račun, ki ga boste izdali. To potrdilo moramo najprej pridobiti, potem pa ga shranimo na tablico ali na pametni telefon. V aplikacijo ga prenesemo preko elektronske pošte, Dropbox-a, Google drive ali preko USB povezave shranimo med prenose. Izberemo nameščeno digitalno potrdilo in vnesemo geslo. To naredimo samo enkrat, ko namestimo napravo, potem to deluje avtomatsko.

Priprava mini blagajne na izdajanje računov

Pred uporabo aplikacije moramo registrirati vsaj en poslovni prostor, elektronsko napravo in operaterja. Vpisati pa moramo tudi podatke o izdajatelju. Pri vpisu poslovnega prostora sta obvezni oznaka in datum začetka dejavnosti. Če gre za premičnino, je možno navesti tudi, za kakšen tip premičnine gre. Če gre za nepremičnino, so podatki o njej obvezni. Izpolniti je potrebno vsa polja, označena z zvezdico. V kategoriji elektronskih naprav je že prisotna tista z oznako MB (mini blagajna). Tega se ne briše, lahko pa blagajne dodajamo. Pri tem se navede oznako elektronske naprave. V kategoriji operaterjev je treba navesti oznako operaterja, njegovo ime in priimek ter davčno številko. Potrebno je izpolniti še polje pri izdajatelju računa (njegov naziv, naslov, poštno številko in davčno številko, če je zavezanec za DDV). Na tak način uredimo začetne nastavitve in lahko začnemo z izdajanjem računov.

Povezava mini blagajne s tiskalnikom za račune

Ko smo uredili osnovne nastavitve, moramo vzpostaviti še povezavo mobilne blagajne s tiskalnikom. Na mini blagajno lahko povežemo dva tipa tiskalnikov za račune. To sta bluetooth tiskalnik Rongta RPP-002 BT ali Ocom OCOM-M05 USB tiskalnik EPSON TM-T20II. Če ste se odločili za bluetooth tiskalnik, morate pri nastavitvah mobilne blagajne izbrati možnost »dodaj tiskalnik«. Med ponujenimi možnostmi izberete tistega, ki ga boste priključili. S klikom na gumb »testni izpis« preverite, če povezava deluje. Če imamo USB tiskalnik, ga povežete preko USB kabla. Spet preko testnega izpisa preverite, če sistem deluje. Ko je enkrat povezava vzpostavljena, to deluje vsakič avtomatsko. Pri bluetooth povezavi je treba le preveriti, če je na mobilni napravi vključena ta možnost povezave.

 

Vir: FURS