Marsikdo generacijo milenijcev označuje kot leno. Pričakovala naj bi rezultate, ne da bi bila v to pripravljena veliko vložiti. To vsekakor ne velja za Santiaga Nestaresa Lampo in Benedicta Dohmena. Gre za dva milenijska multimilijonarja, ki sta velik uspeh dosegla že pri svojih rosnih 21. letih.
V času študija sta ure in ure presedela pred računalnikom, ko sta opravljala študijske obveznosti. Zaradi tega ju je doletelo to, s čimer imajo ljudje, ki veliko delajo za računalnikom, pogosto probleme: pojavljati so se začele bolečine v križu.
Marsikdo bi se s tem sprijaznil in to vzel v zakup. Vendar pa sta onadva ubrala drugačno pot. Bolečine v hrbtu so ju pripeljale do tega, da sta izumila posebno blazino, ki uporabniku zagotavlja bolj pravilno držo pri sedenju. S tem pa se bolečine zaradi sedečega dela bistveno zmanjšajo ali celo odpravijo. Naknadno sta inovirala okoli 25 izdelkov, ki so namenjeni zmanjševanju pojavljanja zdravstvenih težav med dolgotrajnim sedenjem. Njuno podjetje je postalo zelo uspešno. Z nami delita nekatere nasvete, kako zastaviti podjetniško pot.
Vključevanje strank v vseh fazah poslovanja
Pri snovanju produkta ali storitve je ključno, da poslušate stranke. Vedeti morate, kakšne so njihove potrebe in želje. Čeprav mislite, da bodo stranke oboževale vaš izdelek, pa ni nujno, da bo temu tako. Ne osredotočajte se zgolj na lastno idejo. Pomembno je, da pridobite čim več mnenj ljudi glede izdelka. Na tak način boste ugotovili, če ima le-ta potencial. Prav tako je pomembno mnenje strank upoštevati v vseh nadaljnjih fazah poslovanja, saj lahko na tak način izboljšate produkt, da bodo z njim kar najbolj zadovoljne.
Dobičkonosnost podjetja
Ne glede na to, kakšno podjetniško idejo imate, je pomembno, da gledate tudi na dobičkonosnost dejavnosti. Sploh v primeru, če vas bodo finančno podpirali investitorji, bodo želeli vedeti, da boste preudarno obrnili vsak evro. Sploh na začetku poslovanja je pomembno, da čim večji delež prihodkov vložite nazaj v podjetje, s čimer pospešite njegovo rast in uresničite nove ideje.
Želja rešiti določeno težavo na trgu
Denar je seveda pomemben del podjetništva, vendar pa se ne bi smelo vse vrteti okoli njega. Santiago Nestares Lampo in Benedict Dohmen sta si v prvi vrsti želela, da bi pomagala sebi in drugim pri odpravljanju zdravstvenih težav, ki nastajajo zaradi dolgotrajnega sedenja. Želela sta si, da bi čim več ljudem pomagala.
V podjetništvu je torej pomembno, da najdete rešitev nekega problema, ki ste ga zaznali, in da se trudite po najboljših močeh, da bi na trgu zapolnili vrzel, za katero ste ugotovili, da obstaja. Spremljanje finančnega stanja je seveda pomembno za dolgoročno poslovanje, vendar pa ne sme biti fokus zgolj na tem.
Odločitve na podlagi podatkov
Pomembno je, da imate stalen nadzor nad poslovanjem podjetja. Na podlagi statistike boste lažje presodili, kateri koraki so potrebni v nadaljevanju, da bo poslovanje potekalo kar najbolj gladko. Seveda naj bi pri podjetništvu uporabljali tudi intuicijo, vendar pa naj bo podlaga za odločanje v realnih podatkih, na podlagi katerih boste lažje presodili, katere so naslednje smiselne poteze.
Postavljanje prioritet
Pomembno je, da s samega začetka veste, kaj želite narediti s podjetjem, kateri so vaši cilji. Z rastjo podjetja bodo prišle številne ponudbe, številne priložnosti za povezovanje z ostalimi, nadgradnja poslovanja itd. Ker nikoli ne boste imeli časa, da bi izpeljali vse, kar se vam zdi zanimivo, je pomembno, da se osredotočite na najpomembnejše. Izpeljite zgolj tiste projekte in spremembe, ki bodo imeli najboljši vpliv na vaše podjetje in ki se bodo najbolj približali sprva postavljenim ciljem.
Trudite se delovati na način, da boste v danem času opravili naloge, ki bodo največ pripomogle k uspešnosti podjetja.
Predanost podjetju
Podjetniki se morajo zavedati, da bodo imeli sicer več svobode kot redno zaposleni, vendar pa bo dostikrat treba delati več kot 8 ur na teden. Pomembni so občutki pripadnosti podjetju. Če imate to, potem vam ne bo težko kdaj v podjetje vložiti več časa in truda. Prav tako je pomembno, da zaposlite ljudi, ki verjamejo v vizijo, ki se skladajo z vrednotami podjetja. Taki ljudje ne bodo zgolj naredili tisto minimalno, kar je potrebno, ampak se bodo trudili na vse pretege, da naredijo čim več za dobrobit podjetja. Seveda je pomembno, da so dobri zaposleni za trud in dobro opravljeno delo tudi ustrezno nagrajeni. Na tak način bodo ostali motivirani tudi v prihodnje.
Pomembno je, da vedno razmišljate o tem, kaj bi se še dalo izboljšati, kakšne spremembe lahko uvedete. Največja napaka je delati več let po istem vzorcu. Časi se namreč spreminjajo, razvoj gre naprej in če želite biti uspešni tudi na dolgi rok, morate znati temu slediti. Le tako boste lahko ohranili prednost pred konkurenčnimi podjetji.
Vir: addicted2success.com