Kaj lahko storite, če se je vaš posel razvil do te mere, da potrebujete nekaj bolj profesionalnega kot je vaša domača pisarna, a nimate še dovolj denarja, da si privoščite nakup lastnih poslovnih prostorov? Prostore seveda najamete! Preberite si nekaj o tej alternativni možnosti, ki vam ne bo pobrala vsega “budžeta”, ter vam omogočila rast podjetja in razvoj dejavnosti.
V ZDA je kar 20 milijonov podjetnikov takšnih, ki svoj posel vodijo iz domače pisarne (dnevne sobe, kleti…), trdi statistika, izdana iz strani podjetja International Data Corp. A dejstvo je, da to še ne pomeni, da bodo tam tudi ostali. Resda je to poceni in priročna rešitev, a ponavadi podjetnikom ne omogoča, da obdržijo profesionalen videz v očeh drugih podjetnikov, investitorjev, potencialnih poslovnih partnerjev, strank… Tedaj v poštev pride najem poslovnega prostora.
Na ta način si omogočimo, da podjetje dobi novo priložnost za rast v naslednjih točkah:
- profesionalen prostor, ki bo na voljo tako strankam kot tudi poslovnim partnerjem, bo pospešil posel;
- zaposlili bomo lahko prve sodelavce, ki bodo delo opravljali iz najetega poslovnega prostora (in ne od doma, kot bi morali v nasprotnem primeru!);
- dobili bomo prostor za sestanke – tako imenovana sejna soba nam bo na voljo ob predhodni rezervaciji;
- pošta bo lahko prihajala na naš novi poslovni naslov in ne več na naš domači naslov, kar bo dalo videz večje profesionalnosti, še posebej v primeru, da imamo novo pisarno v večjem mestu.
Prednosti je še kar nekaj. A le, če bomo zadevo tudi preizkusili, bomo vedeli, če nam odgovarja.