Kako začeti delovni dan?

Verjetno ste že slišali misel, da se po jutru dan pozna. In to še kako drži. Če vstanemo z levo nogo, se nam dostikrat vsi dogodki čez dan nekako poklopijo po tem in “vse gre narobe”. Je pa tudi obratno; če dan začnemo polni optimizma in hvaležnosti, se marsikatere prepreke lahko zdijo majhne in lahkotno rešujemo izzive, ki se pojavijo pred nami. Stvari potekajo bolj gladko. Kako torej začeti dan, da bi dan potekal kar najbolje in uspešno za nas?

Umirite se

Marsikdo si za zjutraj nastavi budilko najkasneje, kot se da. Tudi ko budilka zazvoni, radi pritisnemo na dremež. Sicer 10 minut poležavanja prija vsakemu, vendar kakšne so psoledice tega? Naenkrat se znajdemo v paniki. Mudi se nam, nimamo dovolj časa, da bi se pripravili na pravočasen odhod od doma. Katerega od opravkov izpustimo. Mogoče sploh ne pojemo tako pomembnega zajtrka. Na koncu še zamudimo, ostanemo v prometnem zamašku in naše dobro počutje se v trenutku poruši. S tako energijo gremo nato skozi dan, kar je vse prej kot dobra popotnica.

Kaj pa če bi dan začeli drugače? Kljub vsem obveznostim se potrudimo, da gremo spat pravočasno. Tako bomo imeli dovolj ur spanja, telo se bo regenerirali, zraven pa tudi možgani. Budilko si naštimajmo nekaj minut prej, kot bi bilo potrebno. Tako bodo jutranji opravki lahko potekali bolj umirjeno. Uživali bomo lahko v zajtrku, se počasi preoblekli in pripravili na odhod. Če dan začnemo mirno, bomo bolj prijazni tako do sebe kot do drugih.

Jutranja telovadba

Ob tem bo marsikdo zavzdihnil. To je pa ja nekaj nemogočega, da bi se s športom ukvarjali tako zgodaj, še pred odhodom v službo. Kolikor je v prvih dneh to res lahko prava mora, pa boste ugotovili, kako blagodejne učinke ima jutranja rekreacija na naše počutje. Po kratkem teku, nekaj oddelanih vajah ali drugi obliki rekreacije se boste zelo hitro zbudili in se spravili v svoje optimalno počutje in delovanje.

Po nekaj dnevih boste tako navdušeni nad pozitivnimi učinki jutranje vadbe, da ta ne bo postala nekaj groznega. Nasprotno – življenja brez nje si ne boste več znali predstavljati. Vidlei boste, kako se bo po poznali tudi nad vašimi delovnimi rezultati.

Polnovreden zajtrk

Kot smo že prej omenili, je zajtrk obrok, ki ga ni dobro izpuščati. Zato si vzemite dovolj časa, da si ga boste lahko v miru privoščili. Zajtrk naj bo čim bolj zdrav. Naj vsebuje veliko hranljivih sestavin. Tako kot vas lahko rekreacija v trenutku pripravi na nove izzive in poskrbi, da se boste z lahkoto lotili nalog, ki so pred vami, je tako tudi s hrano. Če boste imeli zdrave zajtrke, boste telo oskrbovali z vsem, kar potrebuje za optimalno delovanje, Tako boste imeli več energije, bolje se boste počutili. Tako boste bolj uspešno šli skozi dan.

Pomembno je tudi, da že zjutraj spijete večjo količino vode, saj je telo čez noč dehidrirano. Tako bodo lahko vsi procesi v telesu nemoteno potekali. Morebitne škodljive snovi se bodo avtomatsko izločile iz telesa, telo se bo tako bolje prečistilo. Za dodatek vitaminov je priporočljivo uživanje svežega sadja. Če te možnosti ni, pa si naredite smoothi in tako boste prav tako dobili vir vitaminov.

Sončna svetloba

Če je le možno, zjutraj izkoristite nekaj minut in pojdite na sonce. Sploh če sicer delate v pisarni, boste na tak način vsaj za kratek čas izpostavljeni sončnim žarkom in vitaminu D. Tudi to bo dobro delo vašemu počutju. Lažje se boste povezali s sabo, se umirili in se lahkotno lotili vsega, kar je še pred vami.

Razpored dela

Takoj ob prihodu na delovno mesto si začrtajte dnevni plan dela. Kaj točno boste tisti dan naredili, kaj so prioritete? Pazite, da si boste naredili realen delovni načrt in ne boste pretiravali. Vedno se naprej lotite zahtevnejših opravil. Lažje in manj pomembne stvari prihranite za kasneje, ko bo raven energije upadla in ne boste več v svojem optimalnem stanju. Pomembno je, da se načrta držite in da se ob koncu dneva pohvalite in nagradite, ker vam je uspelo. Tako boste naslednji dan še bolj motivirani, da vam uspe.