Kako virtualna pisarna poskrbi za profesionalni izgled podjetja?

Pri ustanavljanju svojega podjetja ste gotovo pomislili na to, kako je fizični naslov podjetja pomemben za njegov imidž in posledično uspeh. Če se mislite odločiti, da bi za naslov podjetja izbrali kar naslov vašega stanovanja, pomislite na to, da se nekatere potencialne stranke ali celo posojilodajalci ne bodo prav lahko sprijaznili s podjetjem, ki posluje od doma. Naj torej to ne vpliva na uspešnost vašega poslovanja!

Nekateri podjetniki se tega zavedajo, vendar jih skrbi najemnina poslovnih prostorov, ki je v velikih mestih še posebej velika.  A naj to ne bo izgovor, saj imate še tretjo elegantno rešitev, ki je razširjena že po vsem svetu in ji pravimo virtualna pisarna. Rešitev ponuja spodoben naslov podjetja za nizko ceno, še vedno pa svoje delo lahko opravljate od doma.

Z majhno mesečno naročnino boste pridobili fizični naslov podjetja, ki bo vplivala na ugled vašega podjetja, osebnega asistenta, ki bo namesto vas sprejemal pošto, in celo urejene prostore za sestanke s partnerji. Takšne vrste pisarna je še posebno izvrstna rešitev za mlada in manjša podjetja, ki si ne morejo privoščiti visokih stroškov.

Z uporabo storitve boste torej pridobili:

  • spodoben naslov za podjetje
  • osebje, ki bo sprejemalo vašo navadno in priporočeno pošto za podjetje, ki jo lahko na vašo željo lahko tudi skenira in pošlje po e-pošti
  • sejno sobo za občasne sestanke
  • fizično pisarno za občasno delo
  • še dodatne možne ugodnosti po dogovoru s ponudnikom

Če se boste odločili za najem virtualne pisarne, bodite previdni pri tem, da v vseh dokumentih, ki jih boste izdajali, ne bo razlike med virtualno in vašo dejansko pisarno. Pri navajanju podatkov morate namreč vedno navesti tisti naslov, kjer imate podjetje prijavljeno.

Leave a comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja