Dodatne storitve, ki jih dobite z našo virtualno pisarno

V Sloveniji se hitro širijo tako imenovane virtualne pisarne, v katerih podjetniki prijavljajo svoje poslovne naslove in sedeže podjetja. Tudi mi se že več let ukvarjamo s to storitvijo, odlikuje pa nas hitrost, ugodna cena, prilagodljivost in tudi nekatere dodatne storitve, ki jih nudimo našim strankam.

Te dodatne storitve vključujejo:

  • možnost najema pisarne (za občasno ali redno delo);
  • sprejemanje priporočene pošte (poleg navadne) in obveščanje po elektronski pošti, ko prispe nova pošta;
  • skeniranje ter prepošiljanje pošte;
  • najem sejne sobe, koder so možni sestanki s poslovnimi partnerji (1-2 sestanka sta že vključena v prvotno ceno, je pa treba prostor rezervirati vsaj nekaj ur pred sestankom);

“Le en dan smo potrebovali, da smo premestili sedež podjetja,” nas je pohvalila ena izmed naših strank, ki ima virtualno pisarno pri nas že od leta 2014.

Trenutno je pri nas mogoče registrirati sedež podjetja na štirih lokacijah: v Ljubljani, v Brežicah, v Celju in na Hrvaškem: v Zagrebu. Več informacij na 031 857 940.