Veliko managerjev se boji, da bi izgubili občutek za delavce in bi jih posledično podcenjevali in spregledali njihov napredek. Kar ima lahko precej resne posledice, tako za podjetje kot tudi za zaposlene. To bi po njihovih besedah lahko celo vodilo v propadanje znanja zaposlenih. Vendar ni potrebno, da je tako. Obstajajo načini in odnosi s katerimi lahko pravočasno ugotovimo kakšni so medsebojni odnosi. Managerji morajo razviti redno in čisto komunikacijo med zaposlenimi. Ta pa se mora ohranjati tudi zunaj podjetja.
Managerji morajo omogočiti oddaljenim zaposlenim, da se počutijo kar se da udobno v podjetju. Nekateri zaposleni zelo redko prestopijo prag podjetja, kajti delo opravljajo na terenu ali pa od doma. In zato velikokrat ni potrebno po obiskovanju. Posledično so možnosti za pobližje spoznanje nižje in tako lahko pride do spregledanja talenta zaposlenih. Z vpeljavo posebnega programa za spremljanje oddaljenih delavcev, bodo managerji lahko opazili in spremljali delavce, ki imajo poseben talent. Na ta način bodo imeli dostop do neprecenljivega kadra. S tehnologijo pa lahko le še okrepijo medsebojno sodelovanje.
Mnogi managerji trdijo, da je najtežje ohranjati dobro komunikacijo med zaposlenimi, zlasti tistimi, ki so bolj iz oddaljenih krajev. Je pa zelo pomembno, da podjetje natančno opredeli načine komuniciranja. S tem se bo postavil standard, posledično pa bo možnost komunikacijskih napak nižja. Načini kako lahko ohranijo dober odnos so predvsem videokonferenčna orodja in različni računalniški programi, kot so Yammer, Google Hangout in mnogi drugi. Poleg komunikacijskih orodij, pa je tu pomemben dostop do kakovostnih informacij, ki so shranjene bodisi v oblaku ali pa na določenem stacionarnem računalniku.